FESTBILDER!

Hade 17-årsfest igår!
Orkar inte skriva allt som hände utan låter bilderna berätta istället :)


Emilie & Loppan hängde med mig hem direkt efter skolan. Fixade oss och så innan de andra gästerna kom.


Sen kom Becka, Amanda, Johanna, Simone och Nina också. Så då käkade vi.
Det blev klyftpotatis, kött,  bearnaisesås och vitlöksbaguetter.


Sen försökte alla (utom ja & Becka som tog kort) få plats uppe på min fotpall xD


Presenter fick jag också! :D
En ask med mina favorit-choklader av Becka och ett gigantiskt godishjärta av alla andra (utom nina).
Ninas present skulle jag få en annan dag :)

TACK SÅ MYCKET! ♥


Sen cyklade Nina & Amanda iväg för att hämta lite saker. (haha venne riktigt va ja gör i bakgrunden xD)


När de kom tillbaka spelade vi Fia Med Hutt :D
Amanda & Johanna vann!


En bild på mig får vi inte glömma :)


Singstar sjöng vi också. Fast hade bara med Beatles-låtar men det fick gå ändå.
Självklart fick Yatzy också vara med :)



Senare på kvällen kom Elvira & Andreas också. Fast de stannade bara en liten stund.

(videosar från kvällen kommer såsmåningom)

TACK FÖR EN JÄTTEROLIG KVÄLL ALLIHOPA! :D


Kommentarer
Postat av: emilie :D

tack själv sötnos!<3

2010-04-25 @ 11:16:33
Postat av: Daniel Andersson

nej vad nice ni såg ut o ha :D

2010-04-26 @ 00:10:53
Postat av: Amanda

haha nice som fan xD *(host)* Skicka bilderna från kvällen? har inga :( TACK:D:D (för kvällen)♥♥

2010-04-26 @ 10:07:16
URL: http://godismonster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0