warm & cold

Inte för att skryta eller så, men jag tycker faktiskt att jag börjar bli en ganska bra fotograf!
I alla fall om man jämför med de bilder jag tog i vintras när jag började fotografera lite mer seriöst.

Jag älskar "min" systemkamera. Jag är så himla glad över att jag fått låna den. För jag har utvecklats så mycket. Längtar tills i höst när jag börjar läsa Fotografisk Bild A i skolan :)

Här är några nya bilder som jag är väldigt nöjd med. Och den här gången fick det bli vissna blommor istället.
För som ni kanske har märkt så är blommor typ det ända jag fotograferar, haha!




Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe nja en del saker visste nog inte alls många :P



jag har en vanlig kompaktkamera :P elr va de nu heter xD



2010-04-14 @ 17:19:13
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

sv; jo smörgåstårta kan va gott, bara de inte är räkor, fisk, ägg eller leverpastej på / i :P

haha, ja är lite kräsen :$

2010-04-14 @ 17:19:56
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0