Bubbelparty nästa..

Har varit en vecka i Halmstad med Nina och hennes familj. Campingen va supertråkig så Nina och jag fick hitta på massor bus för att inte dö av uttråkning. Kom bland annat på den superduperbra idén att fylla hela handikapstoaletten med lödder och glida omkring på golvet. Gjorde det flera gånger så nu är vi nästan experter på bubbelparty i badrum :) 

Men om en timme drar Nina och jag till Hestra och har bubbelparty igen!!!! :D
Mats blev så avundsjuk för att han inte fick vara med dom andra gångerna så vi ska hem till nån Sebastian och ha lödderkrig med dom, och typ basta eller nått :) Sen ska vi nog sova där också.
Men nu måste jag pysa iväg till Nina så vi inte missar tåget, pusspuss ♥

såhär ser man ut idag :)


en av typ tusen bilder ifrån halmstad xD bubblor ♥

bilder från halmstad kommer imorrn tror jag :) sen lägger nina upp massa på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0