skola imorrn...

Usch fy och blä! Imorgon börjar skolan :( måste upp redan klockan 6. vilken mardröm. fast som tur är har vi bara mentorstid och sen bild . så slutar redan halv 12 :)
men vad ska jag ha på mig? har varit och shoppat 2 gånger i helgen, plus att jag har fått hem kläderna jag beställt. men vilket av allt ska jag ha? bra fråga...

När jag var i stockholm köpte jag 2 linnen, en kavaj och en cardigan. När jag var i Linköping idag köpte jag 2 linnen och en sjal. och kläderna jag fick hem var ett par leggins, ett par strumpbyxor, en trosa och en skjorta. den skjortan ja ville ha mest av allt kommer inte förän i oktober! :( får se om ja orkar lägga upp kläderna på bloggen nån dag :) har blivit så lat på sommarlovet!!

men men får väll se vad jag väljer imorrn. nu ska jag gå och lägga mig och lyssna på EMINEM! ♥
vet inte riktigt hur ja började lyssna på honom(?) men helt plötsligt tyckte ja bara han var grym!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0