Forever21

Härom dagen fick jag reda på att jag inte kommer få följa med till Tyskland i vår :(
J*VLA PAPPA!!! De ska samm-åka med Micke & Wiiva så jag får inte plats i bilen. Vill fan åka dit, vill shoppa på Forever21, som inte finns i Sverige. De har världens finaste och billigaste kläder där! JAG VILL DIT!!! Har tjatat som fan men det funkar inte den här gången :( Ååååååh jag blir så jävla förbannad!
Men mamma ska minsann få gå in där och köpa kläder åt mig, för 500 kronor MINST. Och jag tänker inte betala ett öre, SÅ DET SÅ!

Här är i alla fall lite snygga och billiga kläder där ifrån. De finns på Forever21's hemsida.
Priserna står i euro egentligen men har gjort om de till kronor, så kanske inte stämmer exakt.



Vill ha den där T-shirten till höger, ringen och kjolen. Så snyyga!!!!

Kommentarer
Postat av: Issa

Gud vad snygga kläder!

Skulle vilja ha allting ;)

Allt bra med dig då?

2010-02-12 @ 17:41:04
URL: http://bloggissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0