Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Har haft en jättehärlig vecka! Behöver väll egentligen inte skriva vad jag har gjort för det är väll rätt självklart. Men jaah, förutom att ha åkt skidor så har jag sovit, tittat på tv/film, bastat, ätit MASSA godis och bowlat tillsammans med Robin och familjen.

Tog inte så många bilder som jag trodde eftersom jag inte vågade ta me kameran när ja åkte skidor i fall att jag skulle ramla och ha söndr den eller nått. Men jag ramlade faktist inte en enda gång, DUKTIGT VAH!? :D
En annan som var duktig var Robin, är jättestolt över honom! Han hade bara åkt skidor en enda gång innan han följde med oss till Sälen och efter 5 dagar var han till och med bättre än mig!!! :O Inte för att jag är speciellt bra men. Haha!
Åkte i Hundfjället förresten, det är det bästa stället av alla. Tandådalen var vi också i en dag men det var jättetråkigt!!!
De två första dagarna åkte vi mest i lätte backar tills Robin vant sig att stå på ett par skidor. Sen blev det mest offpist vilket var SKITKUL! (Offpist är när man åker i orörd snö, där de inte har pistat alltså) Vi åkte mest inne i skogen så man kunde åka slalom mellan träden :D


Första kvällen i stugan. Robin lagar fjärrkontrollen.


Hade 6:an där så vi satt och tittade på Family Guy och Simpssons hela kvällen :D
(har inte den kanalen hemma av nån lustig anledning)


Utsikten från stugan


Första dagen i backen - ombyte till otroligt obekväma skidkläder!


Lägger ut mer bilder senare för nu är Robin här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0