Ninas fräknar ligger i solstolar med gula solhattar och solar!

Idag har jag varit med Nina. Var hemma hos henne en stund först sen gick vi till simhallen och solade.
Och vi solade inte länge alls men när vi kom ut så hade vi fått massor med fräknar!!! :O
Nina hade till och med fräknar på stjärten hahaha! xD Fast det mesta gick bort efter en stund som tur var. Men jag har allt några små rackare kvar på näsan än!!!

Efter att vi hade solat simmade vi. Men satt och plaskade lite i den lilla, varma och sköna barnbassängen innan vi vågade gå i den stora, kalla och inte speciellt sköna bassängen för att simma. Skulle simma 1 km men larvade oss mest så det tog sin tid. Efter ett tag kom Amanda och Camilla och simmade med oss :) Fast då hade ja och Nina redan varit duktiga och simmat våra 1000 meter så vi lekte i lilla bassängen, haha!
Men sen kom det massa läskiga tanter som skulle ha vattengymnastik så då gick alla 4 upp och bastade :)

Sen när jag kom hem hade pappa gjort raggmunkar och fläsk och då blev jag glad, för fy tusan så hungrig jag var efter all motion :D



Hihi, Nina sitter och bajjar i ett dasshål!
(pratade om den här bilden idag så tyckte den passade bra här, haha) :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0