Tjejkväll hos Amanda

Här kommer lite bilder ifrån tjejkvällen igår :)
Alla kunde tyvärr inte komma men det blev Jag, Nina, Becka, Becci, Amanda och Loppan i alla fall :D



Först åkte jag, Becci, Becka till Nina och var där en stund medans vi väntade på att de andra skulle komma hem från stallet.




Vid 7 gick vi till pizzerian och där satt Amanda och Loppan. Vi beställde våran mat och jag & nina delade på en Black and White. mums!
Efter mycket prat och skratt gick vi och köpte godis sen bar det iväg till Amanda för att titta på film.




Vi tittade på "Det regnar köttbullar" och flammsade :)
Nina gjorde också några lustiga flätor på mig, loppan och amanda.

Vid halv ett gick vi ut och allihopa följde mig hem. Sen gick jag och la mig och somnade på fläcken :D


Tack för en jätterolig kväll allihopa <3
Hoppas vi kan göra om de snart igen :)
Kramkram<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv, det var kul! :)<3



Här är den där bloggen jag pratade om som är jätteintressant =)

http://missmagicgirl.wordpress.com/

2010-02-20 @ 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0