Dagens vill ha!




1. Leopardfärgat linne. Asså hur svårt kan de vara att hitta något snyggt leopardfärgat linne? Har letat som fan men hitar inget någonstans. De ända leopardmönstrade kläderna ja har hittat har varit hur fula som helst. Jag blir galen!

2. Spetströja. Hittar ingen sån heller. Vet att de funnits på både h&m och Gina Tricot, och säkert på många fler ställen. Men nu när jag vill ha en hittar jag ingen någonstans. Har i för sig inte letat så noga men ändå. Borde inte vara så svårt.

3. Vita converse. Skulle passa skit bra till kläderna jag köpte igår.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

åh! tänk om jag också vore duktig på att städa :D du får gärna komma hit ;)

2010-01-24 @ 22:27:53
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0