Fix!

Köpte en ny byrå i förrgår. En stor svart, riktigt snygg faktiskt! Den jag hade förut var för liten så fick inte plats med alla mina kläder + att den va ful, vit och klumpig! Men nu slipper jag den mer, HURRA! :D

Ska flytta in i den andra nu, så lär ta ett tag så mycket kläder som jag har!
Men det mesta använder jag inte så hittar nog en hel del att ge bort.

..och efter det måste jag nog sova. Ska till skolan tidigt imorrn. Var ju inte där idag p.g.a. att tåget var inställt och det aldrig kom nån ersättningsbuss så kunde inte ta mig dit :/ Jävla skit dag har det vart. BLÄ!

Just nu ser det ut såhär. Men ska fixa i ordning mer någon annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0