Ibland är jag så snygg :)

Fan vilken seg dag! Har typ inte gjort ett skit känns det som. Har legat och solat men de blev för varmt så jag satte mig vid datorn istället och satt där och spelade sims några timmar xD på eftermiddan åkte vi upp till stugan och grillade sen åkte vi och hälsade på farfar.
Gårdagen var desto bättre, förutom att ja va hos tandläkaren som inte va så kul. Men efter det så va jag med Fredde ♥ satt o pratade och plågades av värmen och kollade på film, 17 again.
Men imorrn tänker jag fan hitta på nått vettigt, funderar på att dra me nina till tranås och köpa glass lr nått.


Tycker ni inte jag är förvbaskat het på den andra bilden? :D



Grr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0