Midsommar!

BILDBOMB!

Midsommar blev väll inte riktigt som planerat men det vart helt okej. Dock kunde ju kvällen slutat bättre...

Åkte ut med båten med familjen o nina igår så vaknade ute på sjön. Badade och sprang omkring i malexander och plockade blommor som vi sen gjorde varsin krans av. käkade sill och potatis och jordgubbar med mjölk. åkte till torpön med brushan och hans kompisar och köpte godis och lite.
på kvällen kom ninas mamma o hämtade oss i malexander sen skjutsade hon oss till tranås. Där mötte vi fredde och massa annat kul folk :) gick till nån fest o va där ett tag sen va vi på stan resten av kvällen.


Sitter i bilen påväg till tranås, Taggade som fan!


Min midsommarkrans blev för stor så fick ha den på partyhatten så den inte skulle åka ner runt halsen x)


Fredde fick ha min krans runt halsen :) mkt stiligt! ♥


Ute och cyklar med min lilla bejbi i barnstolen ;)


När vi stod utanför krogen kom Simon (som vi aldrig träffat förut) och påstod att vi hade lovat honom varsin puss xD Slutade med att vi var med han o hans kompisar större delen av den resterande kvällen.


Nellie och Simon :)


Vid 3 drog nina och jag hem eftersom alla stack... satt i en busskur och frös arslet av oss i 40 min.
Var fan ljust ute när vi väl kom hem. Var ingen hemma så fick sova i helt ensam i huset. Tur att det var ljust! x) Men trodde ja skulle frysa ihjäl och var inte på nått bra humör direkt.
Det kunde ju slutat bättre.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0