skola :(

Näst sista skoldagen innan skolavslutningen och vi har typ ingenting att göra.
Hade samhäll nyss men fick bara reda på betygen sen slutade vi. Fick VG! :)

Jag har kommit på att jag inte vill gå Bild & 3D längre. Nu första året har gått bra eftersom vi bara haft normala lektioner + bild och media. Men i 2:an och 3:an kommer vi bara läsa massa cp som jag inte är ett dugg intresserad av. När jag valde programmet tyckte jag det verkade intressant men det är det INTE!
Jag HATAR att gå estet :( Vill gå samhäll istället och läsa normala ämnen. Det skulle passa mig mycket bättre.

Tänker fråga Lennart om jag kan byta till Sam-Sam efter sommaren utan att börja om 1:an.
För vi har läst nästan exakt samma ämnen som dom det här året så det borde gå.
Hoppas verkligen det för ja kommer inte palla estet i 2 år till :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0