UNICORN-KVÄLL! ♥

Här är några bilder ifrån igår som jag sa att jag skulle lägga upp!

Skulle försöka kasta draget lång men det flög bara uppåt och fastnade i telefonledingen xD


Såhär började våran Unicorn-kväll! Ingen aning om hur vi kom på allt knäppt men vi hade nog ätit något lustigt :)
Man fick typ 3 liter blod i huvet så fick ganska ont efter en stund...


Den skaffade vi oss horn som riktiga enhörningar sen stångades vi i sängen tills nån ramlade ner (nina vann)
Sen kom vi på en dans samtidigt som nina spela munspel.



Såhär såg jag ut när jag skulle cykla hem.
Nina hade ritat ögon på hakan, på ena ögat och på magen xD

Så jävla sjuk dag det här har varit! Har nog inte garvar så mycket på flera år tror jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0