LOCKIGT! :O

Det är inte ofta jag ger mig på att locka håret men i morse när jag fick lite tid över så gjorde jag ett försök :)
och det blev faktist ganska bra trots att jag har världens sämsta locktång. Så ja blev faktist nöjd!
Robin fick nog en smärre chock när han såg mig eftersom jag alltid har rakt hår annars. Men han tyckte det var jättejättejättejätte snyggt, ja han sa det i alla fall! :D
När jag kom till skolan så överösted jag me komplimanger om håret vilket var väldigt kul :) är inte så van vid att få sånna förutom av robin då!


Här är i alla fall en bild på hur det såg ut:


vet att jag ser lite smått grisig ut men huvudsaken är att man ser hur håret blev, haha! x)


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

Du är så sjukt söööt !

2010-03-25 @ 08:02:54
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0