Glass och Scones

Idag har jag och Robin♥ haft en riktig mysdag (igen)
Det första vi gjorde var att åka ner till Ica och köpa glass.
och den här otroligt smaskiga glassen blev det:




Carte D'or - Choco Chip Muffin
en vaniljglass med chokladsås och bitar av chokladmuffins




När vi kom hem tappade vi upp ett bad, tände ljus och lassade våra tallrikar fulla med glass sen hoppade vi i badet :D Efter det var Robin jättetrött så han och hunden gick upp och sov i min säng. Så då bakade jag scones sålänge som jag överaskade honom med när han vaknade.
Sen tittade vi på en väldigt märklig film som jag inte fattade nånting av. Men det gjorde inte så mycket för huvudsaken var att jag fick ligga och krama om Robin, haha ♥


 


Kommentarer
Postat av: Helena

insåg ju att vi inte ens bor i samma stad så det var nog inte dig jag såg :) klantigt av mig

2010-03-25 @ 07:05:43
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: Zorina

hihi aa tack :)<3



Har du skaffat hund? :O<3 :)

2010-03-25 @ 18:00:38
URL: http://enliiigtmiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0