Överaskning

Blev inget mer inlägg igår. Hade tänkt lägga upp resten av bilderna från Sälen men det blev ändrade planer. Robin ringde nämligen till mig igårkväll när jag låg i badet och sa att vi skulle på bio i Linköping. En söndagskväll! Gissa om jag blev förvånad... men såklart jätteglad!!! :D Så det var bara att kliva upp ur badet och fixa mig i ordning sen åkte vi iväg till Linköping :) Tittade på Shutter Island och jag fick en jättesmaskig vaniljmilkshake och popcorn av älsklingen <3

Så himla gulligt han är :)<3



Filmen var inte så bra som jag trodde den skulle vara. Trodde det skulle vara en skräckfilm eftersom den handlade om en ö med psykopater men den var inte ett dugg läskig. Bara konstig, fast konstig på ett bra sätt. En riktigt klurig film faktiskt. Den fick en verkligen att börja fundera över saker och ting.
Men jah, filmen var ganska bra. Men sällskapet var ännu bättre ;)<3

Tack för en mysig kväll älskling :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0