Presentkort från Gratisbio

Idag kom mitt efterlängtade presentkort från Gratisbio.se :D

Jag skickade efter det för typ 2 veckor sen så när det inte kom så trodde jag att jad hade blivit lurad och att sidan bara va nått dumt påhitt. Men det var det inte och till min förvåning så låg det i brevlådan i morse och gissa om jag blev glad :D

I för sig var det bara 50 kronor men det är alltid nått :)
Lättförjänt var det också! ;D



Jag tycker att alla som inte redan är medlemar där borde bli det. För det är ett jättelätt sätt att tjäna pengar på!!!

Man tjänar ju inte lösa pengar men man kan få presentkort som gäller i princip alla butiker som finns. T.ex. H&M, DinSko, Kicks, Mio, Lagerhaus, OnOff, McDonald's. För den som inte vill ha presentkort kan få biobiljetter eller tidningsprenumerationer istället.
Det enda man behöver göra är att bli medlem på Gratisbio.se och börja samla poäng som man sedan byter till t.ex. presentkort.

200 poäng = Presentkort på 50 kr
400 poäng = Presentkort på 100 kr

o.s.v.

Samla poäng gör man bara genom att vara aktiv, alltså logga in på sidan, bli vän med andra och skriva i andras gästböcker. Man får poäng genom att bara besöka andra sidor eller delta i undersökningar, vara med i tävlingar, bli medlem på sidor, spela spel, handla på internetsidor som t.ex. Nelly.se.  Ja massor olika saker!
Men det bästa och enklaste utav allt  är att man får poäng genom att blogga om Gratisbio.se.



Om du inte är medlem redan så bli det nu! Du får 50 poäng direkt, och dessutom 25 extrapoäng om du registrerar dig genom att klicka HÄR och anger mig (Acezorie) som värvare. Då har du redan 75 poäng och behöver bara samla ihop 125 poäng själv. Och det går jättefort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0