Vilken jävla besvikelse!!!

Jag är så JÄVLA ledsen på allting! Hela Stockholmsresan var en stor besvikelse. Känns som om det hade kunnat kvitta. Jag hade fan varit gladare om vi inte hade åkt överhuvudtaget. Då hade jag lika gärna tagit pengarna jag betalade och gjort något roligare för.

 

Skulle ju som sagt ha åkt till Stockholm med estet- och mediaklasserna igår och tittat på Avatar i 3D. Men inte blev de så inte. Utan precis innan vi skulle gå in i biosalongen så får vi reda på att de inte är Avatar vi ska se utan Alice i underlandet!!! Och den hade inte jag någon lust att se alls. Jag hade fan sett fram emot att se Avatar hur länge som helst. Och så precis innan vi ska titta säger de att de é en annan film. Klart fan man blir ledsen och besviken då!!! Till råga på allt var den andra filmen skitdålig!!! Det var knappt några 3D-effekter alls. Man märke knappt att de va det. Det var bara störande att texten va i 3D. Jag tror faktist filmen hade varit bättre utan 3D. Sen var den så "barbarisk" eller vad man säger. Enligt mig så är Alice i Underlandet en barnfilm och då anser inte jag att de är så passande att hugga huvet av folk hit och dit i filmen. Sen är det djur som blir skadade också. Hade jag varit ett litet barn hade jag fan blivit rädd!

Åh jag blir så jävla förbannad!!!

Kunde de inte sagt till ALLA i skolan att vi skulle se en annan film?
Varken jag, emilie, becci eller simone visste om det. Men de hade tydligen sagt det till resten av klassen? Knappast! Hade jag fått veta det innan hade jag inte blivit lika besviken i alla fall. Nu kom det ju typ som en chock precis innan. Jag vill fan ha tillbaka mina pengar så jag kan åka och se avatar i alla fall för det var den filmen jag hade betalat för ju!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0