Fredag!

Den här fredagen har spenderats i Linköping!
Först åkte jag och Becka dit och shoppade. Skulle köpa en avslutningsklänning o ett par skor. Men dom jag ville ha fanns inte i min storlek så jag hitta lite annat istället (bilder kommer imorrn).
Efter det kom Nina, Thell & Björne in och då gick vi och åt sen kollade vi på bio (Terror på Elm Street)

Bilderna får berätta resten...


Efter skolan gick Nina & jag till Netto och köpte godis till bion.


Hittade mycket vackra blommor på vägen...


Gick till stationen o mötte Becka sen forsatte vi till lkpg och shoppade :)


Efter shoppingen kom björn o thell så då gick vi till donken o käka. Björn beställde 5 cheese xD


Sitter på bion o väntar tills filmen ska börja.


Efter bion (som inte var speciellt läskig alls faktist) var det ett tag kvar innan tåget kom så vi lekte lite :D
Ser ni skummisen i bakgrunden?


Ser ni skummisarna i bakgrunden?


Det kom fram en alkis o börja snacka me oss... Väldigt läskigt!

Har några videosar också. Tycker ni jag ska lägga upp dom också?

JÄTTEROLIG KVÄLL!
Måste göras om :)♥


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Alisar är läskiga :O

2010-05-23 @ 13:46:03
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: becka

Det var jättekul tack för en rolig kväll :D<3 får vi göra om :)

2010-05-23 @ 17:40:25
Postat av: Ellen Schutz

sv; haha :OO



juste när du säger de så kmr ja ihåg att de va där ja såg den :P:$

men finns en liknande på Lindex med ;)<3

2010-05-23 @ 20:18:05
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Jag

En Thell!

2010-05-27 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0