Torsdag!

Idag var jag ledig från skolan så tog mig en lååång skön sovmorgon!
Sen forsatte dagen med frukost, skumbad, hjälpa pappa me nån sak, leta kläder, äta godis o cykla till nina :D

Vid 4 åkte vi in till Tranås. Satt en stund på stationen och väntade först. och då fick jag syn på lilla nicklas :D
sen gick vi till Albin och gick en låååång promenad med hans söta hund Rut, gick till nån sjö vars namn jag glömt och satt där och filosoferade ändå tills vi såg att det snart skulle bli regn. Så då gick vi hem till Albin igen och satt där :D sen gick vi till Lidl och köpte ett äpple, sen åkte vi hem.. och FY TUSAN vad det regnade!!!


Färdig fixad :)


Det blev otroligt varmt så jag var tvungen att strippa lite i gräset xD


*sniff sniff*


Var helt omringade av sånna här busar :O


Nina, Rut och Albin ute och promenerar :)


Så himla söt! ♥
Ser ut som en galen vatenskapsman i håret xD


Framme vid sjön!
Fast dom hade lagt bryggorna lite lång ifrån vattnet. Där gör dom ju ingen nytta! :O



Nina sitter och kissar  :D ♥

Tack för en rolig eftermiddag! :D


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

tror att den sjön heter typ strånna elr ngt sånt :P

2010-05-21 @ 07:21:27
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0