Ser fan ut som kissie...

Jahopp... Körde omkull med cykel på vägen till tåget i morse. Hade jättebrottom så cyklade så snabbt jag kunde, svängde där det var massa grus så cykeln la sig o ja bonka ansiktet i asfalten o gruset o tog emot mig med händerna. Följerna blev en uppskrapad pch svullen överläpp, en utslagen bit av tanden, uppskrapade händer och en blå haka. Kommer säkert upptäcka mer saker senare.
Som tur var så kraschade jag precis vid tandläkaren så fick gå dit och ta röntgenbilder o så. Men kommer inte få laga tanden förän om över 2 veckor. Sen fick jag gå till vårdcentralen precis bredvid och tvätta rent händerna, pilla bort allt jävla grus som fastnat i såren och lägga om dom. och FY HELVETE vad ont det gjorde.

Nu är jag iaf hemma och kommer stanna här ett par dagar tills ansiktet ser någorlunda normalt ut igen. Tyvärr så kan ja inte stanna hemma i 2 veckor så måste visa mig i skolan med den där jävla tanden. Har fått någon kräm också som man ska ha på läpparna så såret läker. Så dom är jättevita och svullna nu.
Ser fan ut som KISSIE!  hahaha...


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

usch gummsan.. kan tänka mig att de gjorde rätt ont.. har själv cyklat om kull typ tusen gånger känns de som :$

nä men ialf 3 gånger & alla gångerna fått hjärnskakning :(<3

2010-11-15 @ 19:19:20
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fy stackare!!! Jag som väntade på dig vid tåget :( Krya på dig emmapemma! ♥

2010-11-15 @ 19:37:12
URL: http://mandrakula.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

sv; du hade tur i oturen ;) men hur lagar man en halv tand? :P

-ah de kan man säga, har tappat lite hjärnceller :$ HAHAH XD <3

2010-11-15 @ 21:00:28
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0