colors,like features,follow the changes of the emotions

Man borde kanske gå och lägga sig nu!? Har suttit uppe halva natten o läst massa olika fotobloggar, lärt mig massa nya saker i photoshop... damn va kul det är. skulle kunna sitta o göra det flera dagar i rad tror jag. man kan aldrig lära sig för mycket eller få nog av inspiration. såfort jag klickar in på en annan fotoblogg får jag bara lust att rusa ut med kameran i högsta hugg och fota som en idiot. men det gör jag ju inte... känns inte som de finns nått att ta kort på direkt. sen är det så dåligt väder ute hela tiden och då blir de jättedåliga bilder. måste va jättemycket sol för att min kamera ska ta några vettiga foton. vill ha en ny NUUU! har kollar runt vad bloggare har för systemkameror och jag tycker nog att bilderna blir bäst med en canon eos 450d. men sånna finns inte att köpa längre. inte i vanliga affärer i alla fall. men får väll kolla vidare o fortsätta tjata på mamma o pappa så kaaaanske jag kan få en i julklapp. eller inte, skulle fan aldrig få de... möjligtvis när ja fyller 18 men jag kan inte vänta 1,2,3,4... 5 månader till :(  ...aja nu måste jag sova iaf. klockan är halv 5, shit! natti natti ♥

redigeringen vart fail. men jag blir väll bättre såsmåningom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0