måndag

Här kommer ett litet efterblivet inlägg som jag inte han skriva klart i måndags.

Den här dagen började med att jag vaknade hemma hos Loppan omringad av massa små söta kattungar.
Hade "filmkväll" där igårkväll. Jag,Loppan, Nina, Emilie och så var Elvira med en stund också :) Fast de va inte mkt till filmkväll för vi kollade knappt på en film. Var och käkade pizza, va hemma hos emma o hemma hos urdal sen lekte vi med loppan 4 supersöta kattungar hela natten istället. Dom var helt vilda och jag har typ 1000 klösmärken på armarna nu. Men guuuuuuh va kul det var!
Har ingen aning om hur länge vi var vakna men gissar på att vi somnade vid 2-3 nångång.
Sen vaknade vi vid 10 och såg att vi hade försovit oss (va de ingen som ställde klockan?). Så de va bara att rusa till tåget och åka till skolan :)

På kvällen kom fredrik och då myste vi och kollade på Eclipse :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0