Godnatt!

Efter en lugn med jätterolig fredagkväll känner jag att det är dags att gå och lägga sig.
Ska till Linköping äventyrsbad med Nina, Fredrik och Fimpen imorgon vid 12 så bäst att sova ordentligt så man orkar med allt bus. Tror det kommer bli superkul!
Nina och jag bakade massa Unicorn-Fika idag som vi ska ha med oss och bjuda pojkarna på. 
Tog oss flera timmar i köket, men det vare baskemig värt för fy sjuttsingen vad vackra dom blev.
Har nog aldrig skådat så söta och perfekta muffins förut. Negerbollarna blev oxå väldigt söta och speciella.
Nina och jag är BÄST på att göra Unicorn-Fika ;D


Ny favoritlåt !
Avenged Sevenfold - Buried Alive 

början är såååå fin!

Vill verkligen åka och kolla på A7X i november. Skulle vara jättekul!! Men Nina och jag vågar inte åka dit själva. Kommer säkert vara tusentals läskiga människor där :( Nån som vill ställa upp som "livvakt"? (a)


Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hej fina bilder du tar! Ska vi följa varandra via bloglovin?:)

Ha en bra kväll

2010-09-19 @ 17:36:48
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0