duktig flicka

SHIIIT VAD GLAD JAG ÄR!!!
 Den här dagen har varit riktigt bra!
 
Hade bara 2 lektioner (+mentorstid) idag, så slutade redan 11.25. Fast de gör ja varje tisdag så inga konstigheter med det egentligen. Hade media först och gick igenom nått 3D-program men sov mig igenom praktiskt taget hela lektionen även om ja jättegärna ville lyssna. Var supertrött idag konstigt nog? Efter de fikade vi bullar, som jag bakade hos mormor igår, och hade mentorstid. Sista lektionen var bild och eftersom jag redan är klar me mitt projekt (duktigt) så hjälpte jag emilie och gjorde klart hennes (ännu duktigare).
Sen slutade jag och åkte hem. Hjälpte pappa lasta in pellets o tjänade lite pengar(också duktigt) Sen åt jag världens godaste soppa (som självklart jag själv gjort) och kollade i H&M katalogen. Efter det blev det en "liten"´tupplur i ungefär 3 timmar. Sen fikade jag varm choklad och gjorde MASSA läxor.
Inte klokt vad jag har varit duktig idag. Stolt över mig själv! (a)


Här kommer lite bilder som jag fotade lite i skolan igår. Testade lite olika inställningar på kameran.
Blev riktigt förtjust i alla bilderna. Men vilken är bäst?






Imorgon ska jag träffa fredrik. Längtar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0