Panik?

Åkte till linköping med Nina idag för att köpa något fint att ha på skolfotot på fredag. Men inte fan hittar man något bara för de. Hittar bara kläder när ja inte behöver.. så jobbigt!! Så nu börjar jag få lite smått panik över VAFAN JA SKA HA PÅ MIG!?!? Var bara ännu mer förtvivlad efter ja kommit hem från linköping. Ibland hatar jag verkligen att prova kläder.. när man inte hittar något som passar kommer komplexen flygande direkt...

"Fan vad tjock jag är!!!!", "Måste färga om håret", Varför måste jag vara så jävla fuuuuul?" "Hatar mitt utseende, min kropp, mitt hår... ALLTING!!!"

Nästan varje gång jag är och shoppar slutar det med att dom tankarna flyger runt i mitt huvud och man har lust att bara försvinna. Hatar det verkligen! Egentligen har jag nog inte så dåligt självförtroende. Ibland kan jag till och med tycka att jag ser riktigt bra ut. Det kanske inte är så ofta men det händer men fan vad bra man mår då. Fast dessvärre så finns det nog mest negativa tankar om mig själv? Men så är det nog för dom flesta, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0