House

Säsongsstart av house idag. gud så underbart.
ännu bättre är det att jag kan ligga i min egen säng och kolla på det. för nu äntligen fungerar boxen i mitt rum. efter allt krångel med antenn och kablar och grejer. tack morfar :)

förresten, så har jag varit i norrköping idag också. var där med klassen och es-ettorna. var på något visualiseringscenter. fanns lite coola grejer, någon utställning av lennart nilsson och så fick vi se en superdupercool film. eller det var inte filmen som var cool. det var bion. eller både och. typ som 3D-bio fast utan glasögon. svårt att förklara. men det var nog bland det coolaste jag sett alltså. fast efteråt på guidningen höll jag på att svimma eller nått. fast bara nästan. vart yr och illamående och svag i hela kroppen. men sen fick jag lite godis av andreas så då vart det bättre. måste varit lågt blodsocker (eller va de nu heter). sen gick jag,emilie,loppan,andreas,simone och becci och käkade pizza. mumsfillibabba! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0