Like a dream

Skolan var oerhört seg idag också. Varför är jag så hängig? Båda äter och sover ordentligt. Men ändå orkar knappt göra någonting. Tur att vi inte gjorde något ordentligt i skolan idag (fast hur ofta gör vi det?)
Fick sluta vid halv 2 men fick ändå sitta i skolan och vänta 2 timmar tills jag kunde åka hem. (Tur att Becka väntade en stund med mig). Rasmus skulle nämligen hänga med mig hem idag. Så när han slutat rusade vi till bussen och åkte hem och gjorde negerbollar som vi mumsade i oss till fikat sen. Myste och tittade på barnprogram hela kvällen, haha. Fast hann inte ses så himla länge för han var tvungen att åka hem vid 8, (dumma bussar som går så sällan). Men förhoppningsvis ses vi igen på lördag kväll när jag kommer hem ifrån Stockholm ♥

O jaa, imorgonbitti åker jag iväg! Så nu måste jag sova , Natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0