Nu är jag hemma igen!

Den här helgen har varit toppen. De hade inte kunnat bli bättre !
Resan upp till Stockholm var hur nice som helt. Man fick sitta i värsta fotöljerna på bussen så somnade som en stock, + att jag hade en fet påse godis att mumsa på påvägen. Vid 1 tiden var vi framme så då gick vi och mötte Marianne sen gick vi till en resturang och käkade. Efter det vart det många timmars shopping och jag hittade massa fina kläder. På kvällen sen gick vi till någon Irländs pub och efter det gick vi hem till Marianne och beställde pizza (vilka annorlunda pizzor de har i Stockholm, värsta nyttiga). Den kvällen somnade jag tidigt, var helt slut efter en hel dag på stan och hade så himla ont i benen.
Dagen efter åkte vi till Naturhistoriska och gick där och kollade några timmar. Det var jättekul förutom den läskiga munnen man måste gå igenom, blev livrädd såfort jag såg den! Haha knäppt.
Efter vi kollat på allting där åkte vi till stan igen och shoppade lite till innan vi med bussen hem igen. Eller jag åkte aldrig hem utan jag åkte direkt till Hästholmen för att leka med Rasmus, dock var jag inte framme där förän halv 10 på kvällen så hann inte leka så mycket innan vi skulle sova. Fast vi hann ta sönder hans säng i alla fall så vi fick sova i gästrummet. Haha! På morgonen sen var vi faktiskt uppe ovanligt tidigt, redan klockan halv 1. Var kvar ändå till kvällen sen var jag tvungen att ta bussen hem igen. Ah och nu är jag hemma då :) Har verkligen varit en händelserik och mycket mysig helg ♥

Bilderna är inte mina (glömde kameran hemma)
Blev livrädd när jag såg de här stora ansiktet. Var tvungen att blunda för att kunna gå förbi. hahah.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0