KlätterapaN^

Var och klättrade i Tranås idag igen då. Den här gången hängde Simone och Becci med :)
Det var precis lika kul den här gången och jag klarade klättra ända upp på den mellansvåra väggen (hurra för mig!) och sen klarade ja nääästan ända upp på några andra ännu svårade :D
Men den här gången fick ja inte lika ont i armarna som tur var.. ja har väll blivit lite härdad de senaste gångerna. Jag klättrade ju i tisdags också fast då var jag i hangaren i linköping med Nina och Christoffer. Jonas var också med fast han tittade bara på och fick vara väskbärare. Kände mig så himla elak som tog dit honom o sen fick han bara stå där :( dumma mig ! Fast de va inte så himla kul o klättra där faktiskt, man fick vänta så länge tills en vägg blev ledig o sen fanns de typ bara 2-3 som man klarade. och bara ett ställe där man kunde klättra utan sele.
Då var Tranås klättring sååå mkt bättre ! Men ska nog vänta några veckor tills ja klättrar igen, vill inte trötta ut de lixom. Får springa eller simma istället för någon träning måste man ju få !
Imorgon bär det nog av till Linköping för att fixa pass, shoppa och träffa jonas :)


har ingen passande bild så får duga med en smaskig negerbollsbild från i helgen när vi va i romme

Kommentarer
Postat av: EllenSchutz

sv; okej :) de är ju rätt billigt de med !

-åhh de där såg gott ut :)

2011-03-25 @ 08:10:10
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0