Dumma mig

Hoppsan!
Jag råkade visst somna i soffan förut efter att jag kollat på film. Fast den här gången han jag åtminstone se klart hela filmen, inte ofta det händer :) Kollade på Dumma mig och shit va bra den var. Det bästa var ju att de va unicornisar med i den ♥ Första filmen sen vi skaffade den nya tvn faktiskt.

Drömde VÄRSTA konstiga drömmen när jag sov.
Drömde att ja typ stekte pannkakor o sen vaknade ja (fast ja drömde egentligen fortfarande) o låg på samma ställe som ja låg på riktigt o sen gled ja jääättesakta ner på golvet o va jättesnurrig o upptäckte att min tand blödde så ja gick ut i köket o började sluddra massa knäppt o sen somnade jag vid köksbordet igen o drömde massa mer konstigt sen vaknade ja på riktigt o visste inte om ja fortfarande drömde. Sjuuukt skumt vare! :D

Undrar hur det kommer gå att sova sen!?

      


Kommentarer
Postat av: EllenSchutz

vad kul att du är med & tävlar om att bli dagens blogg !glöm inte att chansen att just du vinner blir större desto flera gånger du anmäler dig då vinnarna slumpas ut av sidan random.org

Lycka till ! :)

2011-03-15 @ 09:01:34
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: EllenSchutz

Åhh älskar den filmen :)

2011-03-15 @ 09:01:52
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: EllenSchutz

dagensblogg vinnarna är nu dragna, kika in för att se om du blev en av dagens två vinnare & passa även på att anmäla dig igen till morgondagens blogg:)

2011-03-15 @ 21:10:22
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0