Packat & Klart !

Då var allting packat... hoppas jag. Imorgonkväll drar jag till Rhodos, fast åker hemifrån på förmiddagen för det är en bit till flygplatsen sen måste man ju vänta där i 1000 år innan man äntligen får kliva på planet. Hoppas bara inte inte flyget blir inställt som förra sommaren när vi åkte till Turkiet. Tror vi fick sitta på flygplatsen och vänta i 5 timmar då, så sjuuukt jobbigt ! Men då var det någon strejk eller om det var den där askan från nått vulkanutbrott eller vad det var. Men vi ska nog klara oss från sånt den här gången hoppas jag.
Nu ska jag ställa mig i köket och baka pizzamackor som vi ska ha med imorgon. Pizzamackor är ju den godaste matsäcken som finns !! Sen får vi se om det blir att beställa vanlig pizza lite senare ikväll när Jonas kommer. Han ska sova här inatt så jag kan pussa honom hejdå precis innan jag åker i morgon.
Ska ju vara borta lite mer än 7 dagar så kommer sakna alla så himla mycket ! ♥


Kommentarer
Postat av: EllenSchutz

Pizzamackor?! vad är det min vän? :P haha <3

2011-05-17 @ 20:32:01
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Martina

Morsdagnärmar sig och det finns utvalda morsdagsmycken med rabatt på. Det finns även flera handtilverkade smycken till bra priser, så titta gärna in!



Kramar :)

http://stylebymartina.webblogg.se/

2011-05-17 @ 23:22:06
URL: http://stylebymartina.webblogg.se/
Postat av: Becka

Ha det bäst! :D

2011-05-18 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0