Discobowling

Kom precis hem från Jonas. Har varit där sedan igår. Det första vi gjorde när jag kom dit var att titta på en dammsugarförsäljare i typ 3 timmar, ungefär som att titta på tv-shop live. En upplevelse i allra högsta grad med andra ord. Vi har också kollat på film och lite sånt.


Idag, eller ikväll kanske man ska säga, åkte vi in till stan och bowlade. Det var riktigt roligt fast hade ju varit roligare om jag vunnit med 100 poäng istället för att förlora som jag gjorde. Jonas fick typ 340 och jag något på 240. Han fick strike stup och kvarten och jag fick nöja mig med 3 spärrisar. Men jag skyller på klotet, mycket dåliga klot!


Discobowling vart det, myspys !

Tumblr_lm4v1y2pp01qjkapko1_500_largeTumblr_lpsliprq6n1qk733ko1_500_large

bilder från weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0