Harry Potter och de vises sten

Hittade mitt 10 år gamla Harry Potter dataspel igår och lyckades få igång det. Vart sååå lycklig !
Det var mitt favoritspel när jag var liten. Kommer ihåg att jag och Simone brukade spela det hemma hos mig och vi vart jätteräda och skrek varje gång rumpnissarna eller det elaka spöken dök upp.
Tro det eller ej men jag blev precis lika rädd igår när jag provspelade.
Spelet är ju DÖLÄSKIGT asså. och jag är ändå 18 nu. haha.

Nostalgi på hög nivå alltså !
Får lätt bli en Harry Potter kväll med Simone någon dag :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt skoj spel det där...!



Sv; tack så mycket :)

2011-10-16 @ 19:51:08
Postat av: Simone

Yaaay!! :D <3

2011-10-16 @ 22:13:16
URL: http://enomiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0