KAMEL

SKOLTIDNINGEN ÄR KLAR !
eller vi har i alla fall fått klart ett exemplar som cirklar runt på skolan men precis när vi skulle trycka upp fler fick vi reda på att vi skulle maila alla sidor till tryckeriet så skulle de trycka allt åt oss. det kunde ju läraren sagt liiiite tidigare kan man ju tycka. la liksom ner flera timmar på att klura ut hur man skulle göra med kopiatorn för att tidningen skulle tryckas rätt.. ÅÅÅH. Men skönt i alla fall att någon annan trycker resten, så kan jag äntligen sluta oroa mig för de och kunna koncentrera mig på allt annat skolarbete
Förövrigt så har jag faktiskt lekt med Nina hela dagen idag. Vi åkte hem till henne efter skolan och åt frusen tårta och lyssnade på Björn Rosenströmslåtar (konsert imorrn så måste plugga in texterna ju). Vid 5 drog vi till Linköping för att byta Ninas piercing och så passa vi på att kolla lite i affärer också men hittade ingenting som vanligt.
Nu är jag i alla fall hemma och väntar på att mamma också ska komma hem så hon kan färga mitt hår.
Såhär ser alltså framsidan ut på våran skoltidning.
Vet att namnet är rätt dåligt men de andra skoltidningarna har hetat Kanyl och Kanel
så i år fick det helt enkelt bli KAMEL. Man måste ju hålla sig till traditionerna !



Kommentarer
Postat av: A.L

svar: härligt att allt är bra :D samma här! Kram

2011-10-27 @ 23:22:52
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Felicia ♫

sv: tack! hur mår du? kram <3

2011-10-28 @ 08:45:00
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0