Meducin.

Fick sammanlagt 4 timmar sömn inatt.
Han bara sova 2 timmar innan jag vaknade av att jag hade så fruktansvärt ont i ryggen. Sen tog det 2 timmar innan värktabletten verkade och då kunde jag somna igen. Men blev bara 2 timmar sömn för vid 8 var vi tvugna att åka in till Motala för att undersöka vad i helvete det är för fel på mig.
Det visade sig vara njurbäckeninflamation eller va de nu hette, troligtvis i alla fall. Så har fått medecin, tyvärr inte kuckelimuckmedecin som jag hade hoppats på, men ah blir väll frisk snart.
Bara jag knaprar värktabletter så ska jag nog lyckas gå till skolan till och med :)


Kommentarer
Postat av: Ellenschutz

krya på dig sötnos <3

2011-10-16 @ 19:14:54
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Rebeckah

sv: Tack desamma! cool blogg tycker jag du har :d absolut kan vi följa varann, jag lägger till dej på studs! :)

2011-10-17 @ 15:52:38
URL: http://sosrebeckah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0