Ny Design !

JAG ÄR KLAAAR !!!
Shit va skönt, har suttit framför datorn i princip hela dagen och fixat med det här. Headern jävlades som bara den med storlek och så ! Faaaast ja vet inte om jag blev riktigt nöjd ändå, tyckte den blev lite för mörk och dyster. Fast det är det ju faktiskt ute också såhär års så det kanske passar bra. Får göra en ny i vår igen. Vet inte riktigt om jag är klar med precis allt än, kan dyka upp lite småändringar framöver. Men ändringarna jag har gjort , eller ja har typ ändrat allting... Men det som kanske inte märks är att jag har gjort wrappern bredare så jag kan lägga in större bilder, wihuu!

Vad tycker ni blev det bättre / sämre ?



Kommentarer
Postat av: Ellenschutz

sv; hehe dom verkade jätte mysiga :)

- Åh va snygg designen blev ! :)<3

2011-10-10 @ 20:32:00
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0