sweet dreams.

Har precis krupit ner i sängen och fy bubblan vad kall den är. Jag HATAR kalla sängar, dom ska baskemig vara varma! Men det är min bara på morgonen när jag måste kliva upp, såklart...
Imorgon har jag en lång härlig sovmorgon och börjar inte förän halv 12. Så jag vara uppe heeela natten och kolla på serier. Eller åtminstone halva natten. Måste gå upp skapligt tidigt imorgon för att hinna fixa mig inför skolfotot (IGEN). Slår vad om att någon kommer ha spökat ut sig så vi får ta ett tredje skolfoto sen... Haha.

Nu ska jag kolla på Vampire Diaries, sen ska jag sova och drömma om söta fluffiga enhörningar.
Natti natti ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: En efterlängtad ONEPIECE tävling är i full gång i min blogg. Det blir TVÅ stycken vinnare som får hem en valfri ONEPIECE. Var med du med!



(Alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern - eller ÄNNU lättare, du hittar alla mina populära tävlingar i en utav mina menyer. Klicka på de små bilderna för att komma till tävlingarna du är intresserad av!) / http://FLAVOURED.se

2011-10-12 @ 10:48:22
Postat av: Maja

Fin blogg du har!:)

2011-10-12 @ 17:46:27
URL: http://majzi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0