matematik och te

Dumma mig som var vaken så länge inatt för att kolla på film. Fick äta upp det nu.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att somna (helt ofrivilligt) i soffan och sova i nästan 3 timmar.
...och så försvann den dagen. Jag som hade tänkt få lite saker gjort idag när jag för en gång skull slutar tidigt.

Men först och främst blir det att ta tag i matteläxan i alla fall
 och till det blir det nog en kopp vaniljte, mh mh mmh !

Tea for two and two for tea,
tea for you and tea for me,

Tumblr_lrxgn6n6ym1qlx2d0o1_500_large



Tumblr_l8kondet6h1qcqjh2o1_400_large
we ♥ it


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Gud såna söta koppar! :D Skulle gärna köpa såna, man kan aldrig få för många koppar!

2011-10-04 @ 10:24:16
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0