This I Love

Så var det måndag imorrn, igen. Helgen gick alldeles för fort ! Tror jag får börja göra jättetråkiga saker på helgerna så de inte tar slut så fort. Den här helgen har ja gjort allt för mycket roligt.

I fredags drog jag och Nina till Henke direkt efter skolan och hade lite låtsasparty. Helt sjukt mycket folk asså, soffan gick nästan sönder så mycket folk satt det i den. Fattar inte varför ingen satt på fotpallen, men i taklampan kunde folk gott hänga...  ni fattar va!? Men förutom det så smakade vi vårat "utsökta" hemgjorda vin. NAMNAM...
  Därefter bar det hemåt igen för ett klädombyte och sedan for jag och Nina iväg till Tranås igen. Han inte gå mer än 100 meter innnan vi blev meddragna in på en fest, dock skulle vi till ett annat ställe så vi fick ge oss av igen. Dock så låg den festen på andra sidan stan så det blev en lång och äventyrlig promenad innan vi äntligen kom fram. Men hann inte va där så länge innan jag var tvungen att gå igen för att komma med tåget hem...

På lördagen åkte jag till Linköping i princip så fort jag vaknade för att träffa Jonas. Va på stan ett tag och kolla i affärer men hittade absolut ingenting (börjar misstänka att jag är väldigt kräsen när det gäller kläder). Sen gick vi till Steves Coffe och käkade god mat och gick en liten promenad innan vi åkte hem till älsklingen där det blev lite mys och film på kvällen. Idag är det faktiskt 6 månader sen vi träffades. Vilken nedrans tur jag hade som hittade honom, finns ingen underbarare person i hela världen !!!! ♥

Och så idag.. fick åka hem ganska tidigt från Linköping eftersom ja skulle på kalas hos bästaste mormor som fyllde år igår. Grattis mormor som läser min blogg ♥ Sen efter kalaset har ja bara tagit de lugnt, kollat på tv och försökt hitta min kamerasladd så jag kan lägga in alla bilderna på datorn men nejdå, den verkar vara helt bortsprungen. Inte kul att blogga när man inte kan lägga in några bilder ju... Men förhoppningsvis kommer den väll fram snart.

Men nu ska jag kika lite på Water for Elephants och försöka sova. Hoppas bara att jag inte är sjuk när jag vaknar... börjar få så ruskigt ont i halsen. Men de får vi bota med varmt honungste imorrnbitti. Godnatt !




Guns N Roses - This I Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0