18 !!!!

Hahah lite sent ute kanske, snart en månad sen jag fyllde 18 men bättre sent än aldrig. Här kommer i alla fall några bilder ifrån mitt (ganska failade) vuxenbarnkalas. Körde bland annat lite lekar som hela havet stormar, hatt-leken och fiskdamm. Sen bjöds det på chips och godis i massor, välkomsmuffíns, hamburgare och pommesfrites och glass med massor av tillbehör ! Synd bara att de blev lite tågproblem o så, så blev inte så många som jag trodde som dök upp :(

Men nu är man äntligen 18 i alla fall. Men de va inte så kul som jag trodde, har bara vart på krogen en gång än så länge (förutom alla gånger innan ja fyllde 18). Speciellt roliga presenter fick man inte heller, bara massa vuxen grejer. Varför blir de bara tråkigare och tråkigare att fylla år ju äldre man blir. Börjar få åldersnoja redan. Vill bli liten igen. Tänker flytta till landet ingenstans och bo med peterpan och tingeling resten av mitt liv !

För övrigt gjorde jag nationella prov i engelska B idag. Läs och hörförståelse, gick helt åt skogen. Var så sjuukt svårt ! Fast jag var inte den enda som tyckte de som tur var. Sen har vi börjat på ännu ett nytt projekt på median idag. Ska bygga upp en del av skolan i 3D i datorn och alla mått och färger och sånt ska vara exakta. Världens pilljobb. Men kommer bli grymt när det är klart !
Men nu äre sängdax. Nattinatti :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0