GOD MORGON...

Klockan är 2 och jag vaknade precis, som vanligt såhär sent. Borde kanske vända tillbaka dygnet snart, skolan börjar ju trotts allt om lite mer än en vecka. Snyft! 
Låg i sängen och glodde på film hela kvällen igår. Till slut orkade jag inte vara vaken längre, somnade efter halva Twilight så när jag vaknade låg jag på ett berg av kuddar. Vet att jag drömde något riktigt lustigt, men jag kan inte minnas vad. Så irriterande när det blir så, man vill ju komma ihåg drömmarna.

Nu ska jag i alla fall gå ner och ta nått och äta. Sen blire att hoppa in i duschen och göra sig i ordning i några timmar. Ikväll bär det av till Tranås. Ska på furiafestivalen. Vet inte riktigt vad det är men det märker jag väll ikväll. Lär träffa många gamla bekanta. Tror det är ganska många som ska dit. Så det blir nog skoj!!!!!!


Trivs riktigt bra i min nya hårfärg förresten! Tänker vara blondin ett bra tag nu, trvis bättre som det.
Känns bättre att bli kallad blondin än brunett. Fast de kanske är för jag är van, har vartit blondin hela mitt liv innan i vintras då ja fick nån jävla snilleblixt o förstörde mitt hår.


Kommentarer
Postat av: String killen haha xD

Fin :)

2010-08-19 @ 02:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0