Tjejkväll hos Simone

Här kommer lite bilder ifrån tjejkvällen hos Simone :)


Carro, Johanna, Camilla, Nina, Loppan och Simone. Alla var redan där när jag kom :)


Nina och Loppan sjöng Singstar. Man kunde höra deras "ljuva" stämmor ändå från gatan XD


Lite senare kom Elvis och Andreas oxå. Här sitter alla och tittar på film.


Nina, Loppan och jag gjorde en mycket vacker tårta! elr den va iaf ganska fin innan vi la på godiset. Haha!


FÖRE!


UNDER!


EFTER!

Min, Loppans, Nina och Simones verk.
Precis som jag trodde så blev de tårtkrig
och både jag och Loppan fick grädde i hela håret.
Som vanligt var Nina den skyldige, hahah! xD

Undrar varför de andra inte ville smaka...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0