Rabarberpajskalas

Idag hade vi nån sex&samlevnads-dag i skolan. Så istället för att börja 10 och sluta 1 så gick jag från 8 till 3 :(
och jag har verkligen hur trött som helst. Sov nog största delen av tiden!
Först var vi i aulan och lyssnade på en transexuel som pratade i nästan 2 h. Jag slumrade till typ tusen ggr !
På rasten innan vi skulle kolla på film (Patrik 1,5) det somnade jag i soffan. och sen slumrade jag självklart till en stund under filmen också. Sen fick vi som tur var gå och äta men kändes typ som att ja skulle somna då me och dunka huvet mitt i tallriken xD Hade en jättelång rast efter lunchen så då gick vi o satte oss i soffan igen och självklart somnade jag då också, och inte så kort stund heller! Dom andra fick typ släpa iväg mig när vi hade vår andra föreläsning! och då var det nån cool homosexuel kille som snackade , och då lyckades ja faktiskt hålla mig vaken. Efter det fick vi gå en tipspromenad och då bet nån nina i tån så hon nästan fick blodförlust :O

Efter skolan lekte jag med Nina en liten stund sen vid 5 kom Fredrik så då cyklade vi hem till mig och bakade årets första rabarberpaj. Fredrik gjorde rabarber och jag gjorde paj!
Sen åt vi upp den med vaniljsås och glass (mycket smaskigt må jag säga) och pratade om... jah det mesta! :)
Sen tittade vi på Terminator. Fast han inte se hela eftersom han var tvungen att hinna med 9-tåget :/


Tack för en skojig eftermiddag! Jättekul att träffas igen :D ♥
Var ju över ett år sen sist  :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0