Söndags shopping!

Det här är nog 4:e helgen i rad som jag shoppar! Fattar inte varför pengarna aldrig tar slut? Känns som jag alltid handlar jättemycket! xD

Skulle egentligen bara åka in och köpa ett par vita tygskor eftersom mina andra är försvunna.
Men kom hem med lite mer än så...


Det är inga tygskor som jag behövde, men vita är dom iaf :)


En ny bh till helgen kanske ;D


Vad är det med mig och blommönster egentligen?



Billigt och bra! (Y)


Otroligt "nödvändigt" inköp :)


Det var halva priset på alla smycken på KappAhl så passa på att handla lite där me x)
Fick armbanden av Nina som en försenad födelsedagspresent! Tack biffen ♥


Hitta en fin liten blomma påväg till stationen som ja va tvungen att fota :)
Va ett jävla tag sen jag gjorde det!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

Åhhh dom skorna!!

dom ska ja också köpa så fort ja får pengar (A)

har kollat på dom sjukt länge helt förälskad i dom :$

<3

2010-05-19 @ 09:18:49
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0