Tufftufftåg

Idag sov jag ändå till klockan 12 så när jag vaknade hade mamma och pappa precis kommit hem från Tyskland. Så fick vi godis och jag fick några ringar av mamma :D Sen när dom packat ut alla saker dom köpt åkte vi till mormor och morfar och åt lunch. 
När jag var mätt och belåten traskade jag hem till Nina och väntade på att hon skulle göra sig i ordning så vi kunde åka till Tranås. Men när vi väl kom till stationen kom vi på att tåget inte gick förän om en timme så vi åkte till Mantorp och träffade Loppan och Amanda en stund istället. Sen tog vi tåget till Tranås och tittade på alla studenter som skulle på bal.
Jättefina var dom!

Längtar tills jag tar studenten så jag också får ha en fin klänning och gå på bal!



Eftersom det var så otroligt varmt ute idag så kunde jag använda mina nya jeansshort för första gången :D
Jag och lilla Yatzy ♥


Pose!


Varmt men blåsigt!


Massa fina blommor hittade vi i Mantorp!


Loppans söta kattungar ♥


Amanda och Loppan hade också märkt att de var otroligt varmt ute så dom sprang omkring i kjol och bh xD


Påväg till Tranås igen :D

Bara så ni vet så är Nina bäst i världen ♥
Ah efter mig då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0