Hundvalpar ♥

Var hos Nina en stund efter skolan idag och hälsade på de här på busfröna.

Dom växer så himla fort och blir bara tjockare och tjockare, och sötare och sötare. Tycker jag är där rätt ofta men varje gång man kommer dit har dom växt massor. Nu har dom till och med börjat gå, eller snart i alla fall. Dom har öppnat ögonen också och fått små söta puttinuttiga tänder.

Jag vill ta med dom hem varenda gång jag är där, men det får jag inte för Nina ! :(


Valparna håller på att lära sig att gå, men det är en aning svårt på det hala golvet. 
VÄRLDENS SÖTASTE ! ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh gud vilka godingar!

2011-11-18 @ 22:53:52
URL: http://michawidjeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0