Ullared...

Det blir visst en liten spontan resa till Ullared och Gekås imorgon.

Jonas är ju fortfarande i Finland så jag hade ingenting att göra i helgen så ja fråga mamma om vi kunde åka dit och hon bah Visst! Så vi frågade mormor och Alicia också (min kusin) om dom också ville hänga med och det ville dom. Så blir en liten familjeresa dit imorgonbitti. Simone skulle visst också dit med sin familj imorgon så får springa runt och shoppa lite med henne också. Fast nu måste jag nog sova, ska åka vid 7 imorgon.
NATTI !

Har skrivit en jättelång inköpslista på vad jag vill handla. Bland sakerna på bilden, får hoppas att jag hittar allting.
Det blir nog en hel del julklappar också! ;)



Kommentarer
Postat av: Tintin Krüger

visst, har lagt till dig nu :)

2011-11-19 @ 00:21:26
URL: http://tintinkruger.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sv, skulle vilja ha en sån hemma hos mig ^^



Dansstilen i översta klippet vill jag lära mig, det nedersta dansar jag rätt mycket ^^

2011-11-19 @ 01:15:06
URL: http://michawidjeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0