Gingerbread

Vet ni vad jag och nina gjorde i förmiddags?

Vi bakade PEPPARKAKOR!
Tidigt? Neee, det ska börjas i tid ju. Bara 2 månader kvar nästan.
Vi gjorde 12 grisar, 6 gubbar, 4 granar, 17 stjärnor och FEMTIELVA hjärtan.
Dessutom ett extremt exklusivt pepparkakshus, måste medge att det blev riiiiktigt snyggt (...eller inte).
Vilken julkänsla man fick alltså, bara man lät bli att kolla ut genom fönstret så kändes det nästan som jul på riktigt. Kan det inte bli halloween snart så den kan ta slut så jag kan få börja julpynta?
De säljer ju faktiskt julpynt, julmust och alla möjliga julgrejer i butikerna redan. Det är deras fel alltihop att man börjar längta så tidigt...

Pepparkakor, Julgodis, Julpynt, Tända ljus, Glögg, Lussebullar, Tomtegröt, Julkalendern, Julgran...
Kan knappt berga mig! Speciellt när jag kollar på alla de här mysiga julbilderna från We ♥ It.

Längtar ni efter julen?

Tumblr_ld2x3jireu1qaal0co1_500_large
34xme1h_large
Tumblr_lfs8evwbht1qff662o1_500_largeTumblr_ld5yuzzpmu1qd5zqzo1_500_large
Tumblr_lc3djaioz51qe0hneo1_500_large
Tumblr_ldvpbfodjw1qb6cxgo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Simone

Emma du kan ju inte börja julstöka såhär tidigt!! Man ju värsta jullängtan ;( och nu ska vi inte hoppa över halloween som förövrigt är grymt underskattad :D har en kakbok med jättecoola halloweenkakor :)

2011-10-13 @ 17:47:27
URL: http://enomiz.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysigt med jul!

2011-10-14 @ 11:46:13
URL: http://festisandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0